سوالات متداول
  1. آیا با اتمام زمان سرویس اینترنت ، ترافیک باقیمانده آن به سرویس جدید انتقال می یابد؟

    بله، ترافیک باقیمانده از سرویس قبل به عنوان ترافیک رزرو به سرویس جدید منتقل می شود.

  2. زمان سرویس اینترنت Adsl من تمام شده است. آیا با خرید ترافیک مازاد، زمان سرویس اینترنتی نیز تمدید می شود؟

    خیر، چنانچه اعتبار زمانی سرویس شما تمام شده باشد ،می بایست سرویس اینترنتی خود را تمدید کنید یا سرویس جدید خریداری کنید.

  3. چگونه از موفقیت خرید سرویس اینترنتی خود اطلاع پیدا کنیم؟

    بعد از خرید اینترنتی از سایت my2020 ، نتیجه خرید برای شماره موبایلی که در سایت وارد کرده اید پیامک میشود. ضمنا میتوانید با برقراری تماس با شماره 38678515 یا مراجعه به سایت my2020 یا هر کدام از نمایندگان فروش اینترنت مخابرات از وضعیت اینترنت خود آگاه شوید.

  4. چگونه از اعتبار سرویس خود مطلع شوم؟

    از طریق تماس با شماره تلفن 38678515 از اعتبار زمانی و ترافیک باقیمانده سرویس خود مطلع شوید.

  5. دریافت مودم یا سیم کارت هدیه مربوط به سرویس خریداری شده به چه صورت می باشد؟

    با همراه داشتن کارت شناسایی به آدرس « بین وکیل آباد 8 و 10 پلاک 78 ساختمان ارقام پویا طبقه 2 واحد 3 و 4 » مراجعه نمایید.

  6. چه مدت زمانی طول می کشد تا سرویس ADSL پس از عقد قرار داد راه اندازی شود؟

    خطوط فیبر نوری 3 تا 7 روز کاری و خطوط مسی 1 تا 3 روز کاری.

  7. روش پرداخت وجه در سایت my2020 چگونه است؟

    جهت پرداخت آنلاین وجه از درگاه بانک ملت استفاده کنید. پرداخت آنلاین از بانک ملت با کلیه کارتهای عضو شبکه شتاب امکان پذیر است. زمان وارد کردن اطلاعات کارت و تکمیل خرید از درگاه بانک 10 دقیقه می باشد در صورت اتمام زمان دوباره اقدام نمایید. چنانچه شما بیش از سه بار رمز دوم خود را اشتباه وارد کنید دسترسی شما به مدت 8 تا 24 ساعت مسدود می شود. در صورت انجام موفقیت آمیز پرداخت از درگاه بانک یک کد پیگیری دریافت خواهید کرد.

  8. آیا می توان از کارتهای بانکی دیگر برای پرداخت آنلاین بانک ملت استفاده کرد؟

    بله، شما می توانید از تمامی کارتها بانکی عضو شبکه شتاب استفاده نمایید.

  9. برای خرید با کارت خود به چه اطلاعاتی نیاز داریم؟

    • شماره 16 رقمی روی کارت

    • رمز اینترنتی کارت(رمز دوم کارت) که از طریق دستگاه های خود پرداز بانک صادر کننده کارت آن را تنظیم کرده اید.

      توجه: این رمز با رمز 4 رقمی کارت که با آن از دستگاه های عابر بانک پول براشت می کنید تفاوت دارد .

    • اگر چنانچه این رمز را تنظیم نکرده اید ، یکبار کارت خود را وارد خودپرداز بانک صادر کننده کارت کرده و گزینه تغییر یا اختصاص رمز دوم را انتخاب نمایید و رمز مورد نظر را واد نموده و تایید کنید.

    • کد اعتبار سنجی (2cvv) که یک عدد سه یا چهار رقمی است که عموما در پایین یا پشت کارت بانک نوشته شده است.

    • ماه و سال تاریخ انقضا کارت که بروی کارت حک شده است.

  10. من در پرداخت اینترنتی به مشکل برخوردم ، چطور پیگیری کنم؟

    پرداخت های اینترنتی معمولا به صورت دقیق انجام می شود. بعد از وارد کردن اطلاعات کارت در سایت بانک، دوباره به سایت my2020 برمیگردید و کد رهگیری دریافت میکنید. چنانچه مشکلی در این فرایند بوجود بیاید، بانک مبلغ را به صورت خودکار در زمانی حدود 30 دقیقه به حساب شما باز می گرداند. اگر تا انتهای روز مبلغ به حساب شما بازنگشته بود با شماره پشتیبانی 38678515 تماس گرفته و مشخصات پرداخت خود را برای پیگیری بیشتر اعلام نمایید.